e-satisfaction.com
Τα τελευταία χρόνια, η Intersport σε συνεργασία με την e-satisfaction, αξιοποίησε την ανατροφοδότηση πελατών σε διάφορα σημεία επαφής για να δημιουργήσει μια απρόσκοπτη και ολιστική ψηφιακή εμπειρία και να συμβάλλει στη βελτίωση των επιχειρησιακών διαδικασιών. Το έργο περιλάμβανε ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα μέτρησης ικανοποίησης ανά touchpoint, προηγμένες αναλύσεις δεδομένων CX, και ενσωματωμένα συστήματα CRM, οδηγώντας σε αύξηση 25% στις βαθμολογίες ικανοποίησης πελατών και 15% στις πωλήσεις, ενώ μειώθηκε το λειτουργικό κόστος κατά 10%. Αντιμετωπίστηκαν προκλήσεις όπως η ενσωμάτωση δεδομένων και η διαχείριση αλλαγών με επιτυχία. Η ολιστική προσέγγιση και η πραγματική ενσωμάτωση της ανατροφοδότησης σε πραγματικό χρόνο ξεχωρίζουν αυτή τη συνεργασία.