e-satisfaction.com
Η Toyota Hellas, σε συνεργασία με την e-satisfaction.com, δημιούργησε ένα πρόγραμμα customer feedback για την παρακολούθηση και μέτρηση του Customer Experience στο δίκτυο εξουσιοδοτημένων αντιπροσώπων. Από τον Ιούνιο του 2022, συλλέγεται και αναλύεται feedback από πελάτες συνεργείων και εκθέσεων της Toyota σε όλη τη χώρα. Στόχος είναι η ενίσχυση της ικανοποίησης των πελατών, η άμεση αντιμετώπιση προβλημάτων και το customer recovery. Σε δύο χρόνια, η Toyota Hellas ενσωμάτωσε αυτό το καινοτόμο εργαλείο σε 44 καταστήματα, αύξησε το online reputation της, ξεπέρασε τα Ευρωπαϊκά CX benchmarks και τοποθέτησε τον πελάτη στο επίκεντρο των δράσεών της.