ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Για το Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας, το αποτελεσματικό Customer Onboarding αποτελεί βασική προτεραιότητα και κύριο συστατικό της επιτυχημένης εξυπηρέτησης του πελάτη.
Η εταιρεία ακολουθεί διαδικασίες που βασίζονται στην ανατροφοδότηση των πελατών, με σκοπό την αύξηση της ικανοποίησής τους, τη μακροπρόθεσμη αφοσίωσή τους και την βελτίωση της φήμης του οργανισμού. Η διαδικασία ένταξης του πελάτη ξεκινά από την 1η επαφή μαζί του, συνεχίζεται με την πλήρη καθόδηγηση και υποστήριξή του για όλα τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει για την επιλογή του κατάλληλου προιόντος, τη συμπλήρωση της αίτησής και του συμβολαίου του μέχρι την πληρωμή των λογαριασμών του.