Κριτική Επιτροπή

Η Επιτροπή αποτελείται από Εμπειρογνώμονες, Ακαδημαϊκούς και Επιχειρηματίες στο digital customer experience.

Judging Coordinators

Judging Coordinator

Ειρήνη Ρηγοπούλου

Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Τμήμα Μηχανικών Σχεδιασης Προϊόντων και Συστημάτων, Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Judging Coordinator

Οδυσσέας Κόλλιας

Οικονομολόγος – Συγγραφέας,
Εκπαιδευτής στη Δια Βίου Μάθηση

Judging Panel

thibaut

Frank Thibaut

Πρόεδρος ΕΙΕΠ, Διευθυντής Διοδίων, Εμπορικής Διαχείρισης & Τηλεφ. Εξυπηρ., Αττικές Διαδρομές ΑΕ
Anestiadou Stella

Στέλλα Ανεστιάδου

Customer Experience Specialist (CXS)™, Head of Contact Center – New Business Development and Innovation Division, Bioiatriki Healthcare Group
vasileiadis

Θεόφιλος Βασιλειάδης

CEO @kariera.gr & CEO- founder @Socital
vasilikou

Χριστίνα Βασιλικού

Visitors Experience & Special Events Director, Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος
vosnidis

Χρήστος Βοσνίδης

COO, Threenitas
georgaopoulos

Μιχάλης Γεωργακόπουλος

Founder and CEO, Satori Analytics
gkotzaridis

Δημήτρης Γκοτζαρίδης

Αντιπρόεδρος ΕΙΕΠ, Head of Operations COSMOTE E-VALUE Α.Ε.
danakou

Ευτυχία Δανάκου

Communication & Customer Experience Manager, Γρηγόρης
daradoumi

Μαρία Δαραδούμη

Sales Director Greece,
Kelkoo Group

Δημήτρης Δημακόπουλος

CEO, HappyOnline

Δρ. Παναγιώτης Ζαχαριάς

Founder & lead UX Researcher @theUXProdigy

Διονύσης Ζήβας

Director - Customer Centric Transformation Lead, PwC Greece
themelis

Μάκης Θέμελης

Senior Director, Digital Commercial & eMobility Transformation,
ΔΕΗ Α.Ε. (PPC S.A.)
theodoratou

Πία Θεοδωράτου

CCXP, Head of Customer Experience and Innovation Kantar
ioakeimidou

Νανά Ιωακειμίδου

Chief Communications Officer & Jr. Partner Generation Y
kalantzi

Κίρκη Καλαντζή

Εμπορική Διευθύντρια, CORAL A.E.
kameas

Θανάσης Καμέας

CEO & Founder, Plushost
katsibas

Διονύσης Κατσίμπας

Digital Marketing Director, Sleed

Οδυσσέας Κόλλιας

Οικονομολόγος – Συγγραφέας, Εκπαιδευτής στη Δια Βίου Μάθηση
kotsonis

Βαγγέλης Κοτσώνης

CEO, e-satisfaction.com
kouvalis

Παναγιώτης Κούβαλης

Mobility & Convenience Tribe Leader, INTERAMERICAN
koutsopagos

Βασίλης Κουτσοπάγος

CX Solutions Architect, Barphone
konstantourou (1)

Αλίσια Κωνσταντούρου

Customer Experience Director, Atcom
kostopoulos

Βασίλης Κωστόπουλος

Regional Omnichannel Manager, Intersport
kirziridis

Παναγιώτης Κυζιρίδης

Γενικός Γραμματέας ΕΙΕΠ και Training & Development Senior Consultant, RESPONSE SA
lagou

Μαρίζα Λαγού

Customer Experience Supervisor , Estee Lauder Companies
lekaki

Κωνσταντίνα Λεκάκη

Head of Design Services, Accenture
maurou

Κατερίνα Μαύρου

CCXP, Διευθύνουσα Σύμβουλος,
PRC Group The Management House
mourelatos

Χάρης Μουρελάτος

Head of Digital Marketing,
Πλαίσιο Computers
biskinis

Κωστής Μπισκίνης

Group Account Director, Communication Factory
nikaki

Ελίνα Νικάκη

Ταμίας ΕΙΕΠ, Βοηθός Γενικός Διευθυντής Επικεφαλής Τομέα Specialized Segments & Customer Excellence Retail Banking,
Τράπεζα Eurobank Ergasias
papandroulidaki

Αναστασία Παπανδρουλιδάκη

Customer Experience Manager, Cosmos Sport
palli

Ρομίνα Πάλλη

Customer Support Director, Novibet
paraskevopoulou

Λένα Παρασκευοπούλου

Customer Value Manager, PROTERGIA
rigopoulou2

Ειρήνη Ρηγοπούλου

Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Τμήμα Μηχανικών Σχεδιασης Προϊόντων και Συστημάτων, Πανεπιστήμιο Αιγαίου
sigalos

Κωνσταντίνος Σιγαλός

Μέλος ΕΙΕΠ,
CEO Global Link
sideridis

Ισίδωρος Σιδερίδης

CEO, Pobuca
smponias

Θανάσης Σμπόνιας

Customer Experience & Loyalty Manager, HELPE

Τώνια Σπανοπούλου

Προϊσταμένη Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών Αττικής Οδού & Expert Advisor, Project Manager for the HICS – Volunteer
simeonakis

Χρήστος Συμεωνάκης

Head of Customer Experience & Operations, Insurance Market
tasoglou

Μιχάλης Τασόγλου

Head of Customer Experience, Cosmote e-value
tomas mariella

Μαριέλλα Τόμας

CEO & Founder, BESPECTACULAR.GR
tsopanakis

Θωμάς Τσοπανάκης

Head of UX, Digital Business,
Εθνική Τράπεζα
tirelis

Γιώργος Τυρέλης

Director Consumer Experience, ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ
chlouverakis

Κωστής Χλουβεράκης

Deloitte Digital & Analytics Leader, DELOITTE

Δηλώσεις Κριτικής Επιτροπής των UX | CX Awards 2022

Θα ήθελα να συγχαρώ την BOUSSIAS για την αξιόλογη πρωτοβουλία και να ευχαριστήσω για την τιμητική πρόσκληση στην επιτροπή αξιολόγησης. Είναι  πολύ σημαντικό να αναδείξουμε την αριστεία στο UX & CX γιατί η συνολική εμπειρία που παρέχουν οι εταιρίες στους πελάτες τους είναι ένας από τους κρίσιμους παράγοντες που θα καθορίσει τις προοπτικές τους στο παρόν και στο μέλλον. Είμαι σίγουρη ότι τα UX/CX Awards  θα αναδείξουν με αντικειμενικά κριτήρια τους νικητές και περιμένω με ανυπομονησία την αξιολόγηση των συμμετοχών των υποψηφίων.

 

Ευτυχία Δανάκου, Communication & Customer Experience Manager,  ΓΡΗΓΟΡΗΣ 

“Η εμπειρία καταναλωτή στο e-Commerce, αποτελεί no1 παράγοντα επιλογής e-shop, αφού ένας σωστός UI/UX σχεδιασμός διαφοροποιεί ένα ηλεκτρονικό κατάστημα & ενισχύει το αίσθημα εμπιστοσύνης των χρηστών. Τα βραβεία, είναι ευκαιρία να αναδειχθεί η ανάγκη των καταναλωτών ως μέγιστη καθώς ένας ευχαριστημένος πελάτης προβαίνει σε επαναλαμβανόμενες αγορές και συμβάλλει στην δημιουργία πιστού πελατολογίου σε ένα e-shop. Ευχαριστούμε την Boussias γι’ αυτή την πρωτοβουλία και θα βρισκόμαστε δίπλα της σε κάθε βήμα προς αυτή την κατεύθυνση. ”

Δημήτρης Δημακόπουλος, CEO HappyOnline
Ευχαριστώ το θεσμό των UX / CX Awards τόσο για την πρωτοβουλία όσο και για την πρόσκληση συμμετοχής μου στην επιτροπή αξιολόγησης μεταξύ αξιόλογων συναδέλφων. Σε μια εποχή που η έννοια του «πελάτη» διευρύνεται, συμπεριλαμβάνοντας ακόμη τις ιδιότητες του πολίτη και του καταναλωτή υπηρεσιών υγείας, οι μεταβαλλόμενες προσδοκίες του, καθιστούν το CX μια δυναμική και συνάμα προκλητική διαδικασία. Είμαι βέβαιος ότι ο θεσμός θα αναδείξει πολύ καλές πρακτικές και θα λειτουργήσει προτρεπτικά ως προς την υιοθέτησή τους για το σύνολο της αγοράς. Εύχομαι σε όλους τους διαγωνιζόμενους κάθε επιτυχία. 

Διονύσης Ζήβας, Director – Customer Centric Transformation Lead, PwC Greece
” H ικανοποίηση και η αφοσίωση του χρήστη ώστε να βιώνει μια ευχάριστη και θετική συνολική εμπειρία με το ηλεκτρονικό κατάστημα παραμένει το μεγάλο στοίχημα του επιχειρηματία.
Ο δρόμος προς την επιτυχία και την καθιέρωση ενός ηλεκτρονικού καταστήματος στη συνείδηση του καταναλωτή σε ένα τόσο ανταγωνιστικό χώρο ξεκινά από τον σωστό σχεδιασμό, καλύπτοντας τις επιθυμίες και τις ανάγκες του χρήστη από την στιγμή που θα εισέλθει σε αυτό, να πλοηγηθεί εύκολα λαμβάνοντας την μέγιστη πληροφορία μέχρι να ολοκληρώσει με επιτυχία και ασφάλεια την παραγγελία του.
Σε αυτό το όμορφο ταξίδι αισθάνομαι μεγάλη χαρά και τιμή να συμμετέχω στην κριτική επιτροπή των UX / CX Awards, μιας νέας προσπάθειας που σίγουρα θα μετατραπεί σε έναν νέο πετυχημένο θεσμό. ”

Θανάσης Καμέας, CEO & Founder, Plushost
“Η άρτια Εξυπηρέτηση του Πελάτη και η θετική εμπειρία που αποκομίζει από την επαφή του με μια επιχείρηση είναι καθοριστικές για την ικανοποίησή του. Επί πλέον η προσωποποιημένη παροχή Υπηρεσιών δημιουργεί ένα καθημερινό πολιτισμό και συνεργεί στην οικονομική ανάπτυξη. Με τη βράβευση CX | UX Awards δημιουργείται ευγενής άμιλλα και προάγεται το «ευ ζην» και το «ευ επιχειρείν», που είναι απαραίτητα στις σύγχρονες κοινωνίες.”

Οδυσσέας Κόλλιας, Οικονομολόγος – Συγγραφέας, Εκπαιδευτής στη Δια Βίου Μάθηση
” Η ελληνική αγορά χρειαζόταν έναν θεσμό που θα αναδείξει τις καλές πρακτικές γύρω από την εμπειρία του καταναλωτή. Έχοντας την πελατοκεντρικότητα ως βάση της κουλτούρας αλλά και των προϊόντων της e-satisfaction.com, θεωρώ πως ο θεσμός των CX Awards θα συμβάλλει στο να βλέπουμε ολοένα και περισσότερους οργανισμούς να τοποθετούν τον πελάτη στο κέντρο, δημιουργώντας action plans για το πως θα του προσφέρουν αυτό που προσδοκά. Η αλήθεια κρύβεται στην φωνή του πελάτη, ας γίνουν τα CX awards η αφορμή, για να την ακούμε όλο και περισσότερο!  ”

Ευάγγελος Κοτσώνης, CEO, e-satisfaction.com
“Είναι πάντα χαρά να βρίσκεσαι στην επιτροπή οπού καλείσαι να βραβεύσεις Τις βέλτιστες τεχνικές του CX/UX. Βασικοί δείκτες του e com στηρίζονται πάνω στο άρτιο ταξίδι καταναλωτή όπου πλέον είναι διακαναλικό και ξεφεύγουν από το αμιγώς online Περιβάλλον καθιστώντας την συνοχή της επικοινωνίας με το ταξίδι του καταναλωτή αναπόσπαστα κομμάτια.”

Βασίλης Κωστόπουλος, Regional Omnichannel Manager, Intersport
” Στην εποχή που διανύουμε, η εμπειρία πελάτη πρέπει να είναι έντονα συνυφασμένη με την ανάγκη για μεγαλύτερη ενσυναίσθηση και μια πιο ανθρωποκεντρική προσέγγιση. Ο πελάτης πλέον είναι ο ‘’κυρίαρχος΄΄ στη βιωσιμότητα της οποιασδήποτε επιχείρησης. Επιθυμεί να προσβλέπει στην αξία σε οτιδήποτε αγοράζει & καταναλώνει.
Αναζητά μια πιο εξατομικευμένη εξυπηρέτηση που να του δημιουργεί συναισθήματα και τελικά να τον οδηγεί στην πιστότητα (loyalty). Στο πλαίσιο των βραβείων, της εξαιρετικής αυτής πρωτοβουλίας της BOUSSIAS, αναδεικνύεται και επιβραβεύεται η καινοτομία & η αποτελεσματικότητα των έργων & των τεχνολογιών.
Παρέχονται νέες προοπτικές & νέα πρότυπα στην εμπειρία του πελάτη. ”

Μαρίζα Λαγού, Customer Experience Supervisor at Estée Lauder Hellas
” To UX ως υποσύνολο και μέρος του CX γίνεται όλο και σημαντικότερο, όσο ο «χρήστης» θα τείνει να γίνεται όλο και μεγαλύτερο υποσύνολο της έννοιας «καταναλωτή». Στην πραγματικότητα πάντα θα είναι υποσύνολο του μια και πάντα οι έννοιες που συνιστούν το CX θα είναι ευρύτερες από αυτές που ορίζουν το UX.
Το ζητούμενο και η πρόκληση για το UX είναι να σχεδιάζει-υιοθετεί και εφαρμόζει πρακτικές και τεχνικές που να συμβάλουν ουσιωδώς στη διαμόρφωση CX. ”

Κωστής Μπισκίνης, Group Account Director, Communication Factory
“H συμμετοχή μου στην επιτροπή των UX/CX Awards με κάνει να αισθάνομαι τον ίδιο ενθουσιασμό που εκτιμώ έχουν όλοι οι υποψήφιοι διαγωνιζόμενοι, καθώς το αντικείμενο αν και «δημοφιλές» έχει ένα βάθος και είναι τόσο πολυπαραμετρικό που το καθιστά «προκλητικά» ενδιαφέρον και ακόμη άγνωστο σε μεγάλο βαθμό, η συνεργασία με τα άλλα μέλη της επιτροπής είναι εξαιρετικά εμπλουτιστική χάρη στα ενδιαφέροντα προφίλ τους και την ποικιλία όλων μας και φυσικά το γεγονός ότι η διοργάνωση είναι τόσο σοβαρή, είναι από μόνο του ένα μεγάλο πλεονέκτημα! Η προσκληση για τη συμμετοχή μου αυτή επισφραγίζει την προθεση και πεποιθηση μου ότι η σύμπραξη ακαδημαϊκής κοινότητας και αγοράς μόνο θετική επίδραση έχει σε όλους! – Σας ευχαριστώ για τη δυνατότητα – κάθε επιτυχία σε όλους τους διαγωνιζόμενους! ”

Ειρήνη Ρηγοπούλου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Τμήμα Μηχανικών Σχεδιασης Προϊόντων και Συστημάτων, Πανεπιστήμιο Αιγαίου
“Το 86% των πελατών μας είναι έτοιμο να πληρώσει περισσότερα για να λάβει καλύτερη εμπειρία. Το Customer Experience είναι πλέον το πεδίο διαφοροποίησης από τον ανταγωνισμό και η Τεχνητή Νοημοσύνη η τεχνολογία θα αλλάξει τους «όρους του παιχνιδιού». ”

Ισίδωρος Σιδερίδης, CEO Pobuca

” Το Customer Experience αποτελεί το άθροισμα όλων των αλληλεπιδράσεων που βιώνουν οι πελάτες σε ένα brand. Είτε είναι σχεδιασμένο είτε τυχαίο, κάθε brand προσφέρει μια εμπειρία η οποία μπορεί να είναι καλή, κακή ή ουδέτερη.

Ως CX managers δεν θέλουμε οι εμπειρίες που έχουν οι πελάτες μας να είναι τυχαίες, αλλά αντίθετα να είναι καλά σχεδιασμένες και εναρμονισμένες σε όλα τα προϊόντα και τα σημεία επαφής.
Για τον λόγο αυτό από την πρώτη στιγμή της δημιουργίας ενός νέου προϊόντος/διαδικασίας ή τροποποίησης ενός υφιστάμενου πρέπει και οφείλουμε να ακολουθούμε μια καλά πλαισιωμένη στρατηγική που θα βελτιώνει το CX.


To CX είναι μια είναι μια μεγάλη πρόκληση για όλες τις εταιρείες το οποίο παρά το γεγονός ότι βρίσκεται στα γραφεία μας δεν αποτελεί πάντα βασική προτεραιότητα στην τελική λήψη αποφάσεων.
Τα βραβεία UX CX αποτελούν μια πολύ σημαντική πρωτοβουλία ώστε να μπει το CX στην βασική ατζέντα συζήτησης και να αναδείξουμε την ανάγκη να σκεφτόμαστε ως πελάτες! “


Θανάσης Σμπόνιας, Customer Experience & Manager, ΕΛΠΕ

“Τα τελευταία χρόνια βλέπουμε μια μεγάλη στροφή των επιχειρήσεων γύρω από την άρτια εξυπηρέτηση και δημιουργία εμπειριών για τους καταναλωτές τους. Ο κόσμος έχει αλλάξει, ο καταναλωτής απαιτεί νέους τρόπους επικοινωνίας και εμπειρίας σε ένα ‘υβριδικό’ περιβάλλον και οι εταιρείες αναζητούν λύσεις να εξελίξουν τις αλληλοεπιδράσεις τους για τη γρήγορη προσέλκυση και αποτελεσματική διατήρηση μιας ευχαριστημένης και αφοσιωμένης βάσης πελατών. Θα έλεγα ότι βρισκόμαστε σε μια εποχή αναγέννησης του CX η οποία κινητοποιεί τις εταιρείες να προχωρήσουν πέρα από την απλή φιλοσοφία και θεμελιώδη στοιχεία του στον επανασχεδιασμό και εδραίωση καινοτομιών που θα κερδίσουν το μυαλό και τη καρδιά των καταναλωτών τους.
Η βράβευση των CX/UX awards είναι μια απόδειξη προόδου όλων των συμμετεχόντων προς τη σωστή κατεύθυνση!

Καλή επιτυχία σε όλους! “

Γιώργος Τυρέλης, Director Consumer Experience , ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ