Κριτική Επιτροπή
Η Επιτροπή αποτελείται από Εμπειρογνώμονες, Ακαδημαϊκούς και Επιχειρηματίες στο digital customer experience.
Judging Coordinators

Judging Coordinator
Ειρήνη Ρηγοπούλου

Judging Coordinator
Οδυσσέας Κόλλιας
Εκπαιδευτής στη Δια Βίου Μάθηση
Judging Panel

Frank Thibaut
Πρόεδρος ΕΙΕΠ, Διευθυντής Διοδίων, Εμπορικής Διαχείρισης & Τηλεφ. Εξυπηρ., Αττικές Διαδρομές ΑΕ

Στέλλα Ανεστιάδου
Customer Experience Specialist (CXS)™, Head of Contact Center – New Business Development and Innovation Division, Bioiatriki Healthcare Group

Θεόφιλος Βασιλειάδης
CEO @kariera.gr & CEO- founder @Socital

Χριστίνα Βασιλικού
Visitors Experience & Special Events Director, Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος

Χρήστος Βοσνίδης
COO, Threenitas

Μιχάλης Γεωργακόπουλος
Founder and CEO, Satori Analytics

Δημήτρης Γκοτζαρίδης
Αντιπρόεδρος ΕΙΕΠ, Head of Operations COSMOTE E-VALUE Α.Ε.

Ευτυχία Δανάκου
Communication & Customer Experience Manager, Γρηγόρης

Μαρία Δαραδούμη
Sales Director Greece,
Kelkoo Group

Δημήτρης Δημακόπουλος
CEO, HappyOnline

Δρ. Παναγιώτης Ζαχαριάς
Founder & lead UX Researcher @theUXProdigy

Διονύσης Ζήβας
Director - Customer Centric Transformation Lead, PwC Greece

Μάκης Θέμελης
Senior Director, Digital Commercial & eMobility Transformation,
ΔΕΗ Α.Ε. (PPC S.A.)

Πία Θεοδωράτου
CCXP, Head of Customer Experience and Innovation Kantar

Νανά Ιωακειμίδου
Chief Communications Officer & Jr. Partner Generation Y

Κίρκη Καλαντζή
Εμπορική Διευθύντρια, CORAL A.E.

Θανάσης Καμέας
CEO & Founder, Plushost

Διονύσης Κατσίμπας
Digital Marketing Director, Sleed

Οδυσσέας Κόλλιας
Οικονομολόγος – Συγγραφέας, Εκπαιδευτής στη Δια Βίου Μάθηση

Βαγγέλης Κοτσώνης
CEO, e-satisfaction.com

Παναγιώτης Κούβαλης
Mobility & Convenience Tribe Leader, INTERAMERICAN

Βασίλης Κουτσοπάγος
CX Solutions Architect, Barphone

Αλίσια Κωνσταντούρου
Customer Experience Director, Atcom

Βασίλης Κωστόπουλος
Regional Omnichannel Manager, Intersport

Παναγιώτης Κυζιρίδης
Γενικός Γραμματέας ΕΙΕΠ και Training & Development Senior Consultant, RESPONSE SA

Μαρίζα Λαγού
Customer Experience Supervisor , Estee Lauder Companies

Κωνσταντίνα Λεκάκη
Head of Design Services, Accenture

Κατερίνα Μαύρου
CCXP, Διευθύνουσα Σύμβουλος,
PRC Group The Management House

Χάρης Μουρελάτος
Head of Digital Marketing,
Πλαίσιο Computers

Κωστής Μπισκίνης
Group Account Director, Communication Factory

Ελίνα Νικάκη
Ταμίας ΕΙΕΠ, Βοηθός Γενικός Διευθυντής Επικεφαλής Τομέα Specialized Segments & Customer Excellence Retail Banking,
Τράπεζα Eurobank Ergasias

Αναστασία Παπανδρουλιδάκη
Customer Experience Manager, Cosmos Sport

Ρομίνα Πάλλη
Customer Support Director, Novibet

Λένα Παρασκευοπούλου
Customer Value Manager, PROTERGIA

Ειρήνη Ρηγοπούλου
Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Τμήμα Μηχανικών Σχεδιασης Προϊόντων και Συστημάτων, Πανεπιστήμιο Αιγαίου

Κωνσταντίνος Σιγαλός
Μέλος ΕΙΕΠ,
CEO Global Link

Ισίδωρος Σιδερίδης
CEO, Pobuca

Θανάσης Σμπόνιας
Customer Experience & Loyalty Manager, HELPE

Τώνια Σπανοπούλου
Προϊσταμένη Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών Αττικής Οδού & Expert Advisor, Project Manager for the HICS – Volunteer

Χρήστος Συμεωνάκης
Head of Customer Experience & Operations, Insurance Market

Μιχάλης Τασόγλου
Head of Customer Experience, Cosmote e-value

Μαριέλλα Τόμας
CEO & Founder, BESPECTACULAR.GR

Θωμάς Τσοπανάκης
Head of UX, Digital Business,
Εθνική Τράπεζα

Γιώργος Τυρέλης
Director Consumer Experience, ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ

Κωστής Χλουβεράκης
Deloitte Digital & Analytics Leader, DELOITTE
Δηλώσεις Κριτικής Επιτροπής των UX | CX Awards 2022

” Θα ήθελα να συγχαρώ την BOUSSIAS για την αξιόλογη πρωτοβουλία και να ευχαριστήσω για την τιμητική πρόσκληση στην επιτροπή αξιολόγησης. Είναι πολύ σημαντικό να αναδείξουμε την αριστεία στο UX & CX γιατί η συνολική εμπειρία που παρέχουν οι εταιρίες στους πελάτες τους είναι ένας από τους κρίσιμους παράγοντες που θα καθορίσει τις προοπτικές τους στο παρόν και στο μέλλον. Είμαι σίγουρη ότι τα UX/CX Awards θα αναδείξουν με αντικειμενικά κριτήρια τους νικητές και περιμένω με ανυπομονησία την αξιολόγηση των συμμετοχών των υποψηφίων. “
Ευτυχία Δανάκου, Communication & Customer Experience Manager, ΓΡΗΓΟΡΗΣ

Δημήτρης Δημακόπουλος, CEO HappyOnline

Διονύσης Ζήβας, Director – Customer Centric Transformation Lead, PwC Greece

Ο δρόμος προς την επιτυχία και την καθιέρωση ενός ηλεκτρονικού καταστήματος στη συνείδηση του καταναλωτή σε ένα τόσο ανταγωνιστικό χώρο ξεκινά από τον σωστό σχεδιασμό, καλύπτοντας τις επιθυμίες και τις ανάγκες του χρήστη από την στιγμή που θα εισέλθει σε αυτό, να πλοηγηθεί εύκολα λαμβάνοντας την μέγιστη πληροφορία μέχρι να ολοκληρώσει με επιτυχία και ασφάλεια την παραγγελία του.
Σε αυτό το όμορφο ταξίδι αισθάνομαι μεγάλη χαρά και τιμή να συμμετέχω στην κριτική επιτροπή των UX / CX Awards, μιας νέας προσπάθειας που σίγουρα θα μετατραπεί σε έναν νέο πετυχημένο θεσμό. ”
Θανάσης Καμέας, CEO & Founder, Plushost

Οδυσσέας Κόλλιας, Οικονομολόγος – Συγγραφέας, Εκπαιδευτής στη Δια Βίου Μάθηση

Ευάγγελος Κοτσώνης, CEO, e-satisfaction.com

Βασίλης Κωστόπουλος, Regional Omnichannel Manager, Intersport

Αναζητά μια πιο εξατομικευμένη εξυπηρέτηση που να του δημιουργεί συναισθήματα και τελικά να τον οδηγεί στην πιστότητα (loyalty). Στο πλαίσιο των βραβείων, της εξαιρετικής αυτής πρωτοβουλίας της BOUSSIAS, αναδεικνύεται και επιβραβεύεται η καινοτομία & η αποτελεσματικότητα των έργων & των τεχνολογιών.
Παρέχονται νέες προοπτικές & νέα πρότυπα στην εμπειρία του πελάτη. ”
Μαρίζα Λαγού, Customer Experience Supervisor at Estée Lauder Hellas

Το ζητούμενο και η πρόκληση για το UX είναι να σχεδιάζει-υιοθετεί και εφαρμόζει πρακτικές και τεχνικές που να συμβάλουν ουσιωδώς στη διαμόρφωση CX. ”
Κωστής Μπισκίνης, Group Account Director, Communication Factory

Ειρήνη Ρηγοπούλου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Τμήμα Μηχανικών Σχεδιασης Προϊόντων και Συστημάτων, Πανεπιστήμιο Αιγαίου

Ισίδωρος Σιδερίδης, CEO Pobuca

” Το Customer Experience αποτελεί το άθροισμα όλων των αλληλεπιδράσεων που βιώνουν οι πελάτες σε ένα brand. Είτε είναι σχεδιασμένο είτε τυχαίο, κάθε brand προσφέρει μια εμπειρία η οποία μπορεί να είναι καλή, κακή ή ουδέτερη.
Ως CX managers δεν θέλουμε οι εμπειρίες που έχουν οι πελάτες μας να είναι τυχαίες, αλλά αντίθετα να είναι καλά σχεδιασμένες και εναρμονισμένες σε όλα τα προϊόντα και τα σημεία επαφής.
Για τον λόγο αυτό από την πρώτη στιγμή της δημιουργίας ενός νέου προϊόντος/διαδικασίας ή τροποποίησης ενός υφιστάμενου πρέπει και οφείλουμε να ακολουθούμε μια καλά πλαισιωμένη στρατηγική που θα βελτιώνει το CX.
To CX είναι μια είναι μια μεγάλη πρόκληση για όλες τις εταιρείες το οποίο παρά το γεγονός ότι βρίσκεται στα γραφεία μας δεν αποτελεί πάντα βασική προτεραιότητα στην τελική λήψη αποφάσεων.
Τα βραβεία UX CX αποτελούν μια πολύ σημαντική πρωτοβουλία ώστε να μπει το CX στην βασική ατζέντα συζήτησης και να αναδείξουμε την ανάγκη να σκεφτόμαστε ως πελάτες! “
Θανάσης Σμπόνιας, Customer Experience & Manager, ΕΛΠΕ

“Τα τελευταία χρόνια βλέπουμε μια μεγάλη στροφή των επιχειρήσεων γύρω από την άρτια εξυπηρέτηση και δημιουργία εμπειριών για τους καταναλωτές τους. Ο κόσμος έχει αλλάξει, ο καταναλωτής απαιτεί νέους τρόπους επικοινωνίας και εμπειρίας σε ένα ‘υβριδικό’ περιβάλλον και οι εταιρείες αναζητούν λύσεις να εξελίξουν τις αλληλοεπιδράσεις τους για τη γρήγορη προσέλκυση και αποτελεσματική διατήρηση μιας ευχαριστημένης και αφοσιωμένης βάσης πελατών. Θα έλεγα ότι βρισκόμαστε σε μια εποχή αναγέννησης του CX η οποία κινητοποιεί τις εταιρείες να προχωρήσουν πέρα από την απλή φιλοσοφία και θεμελιώδη στοιχεία του στον επανασχεδιασμό και εδραίωση καινοτομιών που θα κερδίσουν το μυαλό και τη καρδιά των καταναλωτών τους.
Η βράβευση των CX/UX awards είναι μια απόδειξη προόδου όλων των συμμετεχόντων προς τη σωστή κατεύθυνση!
Καλή επιτυχία σε όλους! “
Γιώργος Τυρέλης, Director Consumer Experience , ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ